ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Τεχνικός ασφαλείας

Ειδικός ασφάλειας ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων (Website & e-shop cybersecurity specialist).  Ένα πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου που υποστηρίζει το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων και σε επίπεδο πρακτικής άσκησης ο  επιχειρησιακός του βραχίονας DreamWeaver.Gr που είναι στον χώρο της ασφάλειας ιστοσελίδων και eshop από το 2001

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Τεχνικός ασφαλείας

Σκοπός του προγράμματος είναι η εισαγωγή στις θεμελιώδεις έννοιες της κυβερνοασφάλειας και την εφαρμογή πρακτικών προστασίας συστημάτων, δικτύων και προγραμμάτων από ψηφιακές επιθέσεις.

Αυτές οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο στοχεύουν γενικά στην πρόσβαση, αλλαγή ή καταστροφή εμπιστευτικών πληροφοριών, εκβιασμό των χρηστών· ή τη διακοπή επιχειρηματικών διαδικασιών.

Η εφαρμογή αποτελεσματικών μέτρων κυβερνοασφάλειας είναι ιδιαίτερα δύσκολη σήμερα, επειδή υπάρχουν περισσότερες συσκευές παρά άνθρωποι και οι εισβολείς γίνονται πιο καινοτόμοι.

Υπάρχει ένας άνευ προηγουμένου όγκος δεδομένων που δημιουργείται, αποθηκεύεται και επεξεργάζεται συνεχώς από επιστημονικούς, εταιρικούς, κυβερνητικούς, στρατιωτικούς, οικονομικούς και ιατρικούς οργανισμούς, σημαντικός από τους οποίους είναι πολύ ευαίσθητος και απαιτεί συνεχή προστασία.

Η κυβερνοασφάλεια ασχολείται με τις τεχνολογίες και τις πρακτικές που εφαρμόζονται για την προστασία αυτού του εικονικού κόσμου. Είναι η πρακτική της ασφάλειας συστημάτων, δικτύων και προγραμμάτων από ψηφιακές απειλές, ζημιές και μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.

Αναφέρεται επίσης στην προστασία των πληροφοριακών συστημάτων. Για επαρκή προστασία από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, κάθε οργανισμός πρέπει να λαμβάνει υπόψη καθένα από τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ασφάλεια Εφαρμογών / Application Security
  • Επιχειρησιακή συνέχεια / Business Continuity
  • Cloud Security
    Ασφάλεια δεδομένων /
  • Data Security
    Ασφάλεια βάσεων δεδομένων και υποδομής / Database and Infrastructure Security
  • Αποκατάστασης καταστροφών / Disaster Recovery
  • Εκπαίδευση Τελικού Χρήστη / End-User Education
  • Ασφάλεια Τελικού Σημείου / End Point Security
  • Διαχείριση Ταυτότητας / Identity Management
  • Mobile Security
    Ασφάλεια δικτύου /
  • Network Security
  • Προστασία ιστοτόπων και ηλεκτρονικών καταστημάτων (wordpress & woocommerce – opencart)

Τεχνικός ασφαλείας διαδικτύου

Το σεμινάριο digital marketing ξεκινά αρχικά ως σεμινάριο seo ( search engine optimization) και υπάρχει πολύ συγκεκριμένος λόγος για αυτό.

Τι νόημα υπάρχει αν διδαχθεί κάποιος να χειρίζεται το περιβάλλον διαφήμισης της google – youtube (ίδια εταιρεία)  , του facebook – instagram ( ίδια εταιρεία)  ακόμα και αυτό του tiktok (το οποίο είναι ακόμη ένα σημείο που πρωτοπορεί το πρόγραμμα αυτό ) αν δεν έχει εισέλθει σε μια ιστοσελίδα ή σε ένα eshop και να τα έχει χειριστεί κειμενικά προκειμένου να τα προσαρμόσει στις απαιτήσεις των μηχανών αναζήτησης;

Τι νόημα έχει αν δεν μπορεί να κάνει έρευνα επισκεψιμότητας στις μηχανές αναζήτησης και στα social media προκειμένου να επιτύχει την μέγιστη επισκεψιμότητα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος όχι μόνο σε επίπεδο ευρώ ( διαφημιστικό budget) αλλά και σε επίπεδο εργατοωρών προκειμένου να επιτευχθεί το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα;

Ολιστική προσέγγιση όμως έχουμε και σε επίπεδο διδασκαλίας και πρακτικής. Η ομάδα του  Aegean Digital που στελεχώνεται από διεθνούς επιπέδου εκπαιδευτές και ειδικούς στον κλάδο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, οι οποίοι προέρχονται από το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου αλλά και από επαγγελματίες στον χώρο της διαφήμισης και προώθησης ιστοσελίδων από την dreamweaver.gr και το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων είναι το κράμα που συνδυάζει γνώση της αγοράς και ακαδημαϊκή επάρκεια των διδασκόντων από την πλευρά του Πανεπιστημίου Αιγαίου από όπου και θα λάβετε την πιστοποίηση.

Μέθοδοι υλοποίησης της επιμόρφωσης

Το πρόγραμμα βασίζεται στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη διδασκαλία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ασύγχρονη - αυτόνομη μελέτη διδακτικού υλικού, χωρισμένου σε 3 διδακτικές ενότητες διάρκειας 30 ημερών έκαστη. Κάθε ενότητα θα υποστηριχθεί με δυο προαιρετικές δίωρες επεξηγηματικές διδασκαλία μέσω της πλατφόρμας Zoom Το υλικό προέρχεται από βιβλία και εγχειρίδια, στα οποία συγγραφείς είναι οι διδάσκοντες και αναρτάται διαρκώς ψηφιακό υλικό (pdf, doc, power point, video ) και αναλυτικές σημειώσεις.

Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης

- Συγγραφή τελικής εργασίας (3.000-5.000 λέξεις) η οποία και θα πρέπει να αξιολογηθεί με 14/20+ Για την πρακτική εφαρμογή των εργασιών το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων θα παρέχει δωρεάν domain name , web hosting , πρόσβαση σε πραγματικά περιβάλλοντα διαχείρισης σε advertising control panels καθώς και πλήρη υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλους τους σπουδαστές καθώς και βεβαίωση πρακτικής εξάσκησης από την εταιρεία προώθησης ιστοσελίδων DreamWeaver.Gr

Διαδικασία υλοποίησης της επιμόρφωσης

Για τη συμμετοχή στην online επιμόρφωση απαιτούνται τουλάχιστον ένας σύγχρονος υπολογιστής και πρόσβαση στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης και κυρίως της Σύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης, οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να διαθέτουν τα εξής: 1. Σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή που να διαθέτει multimedia δυνατότητες (μικρόφωνο, ηχεία ή ακουστικά, κάμερα). 2. Σύνδεση ADSL για πρόσβαση στο Διαδίκτυο, με ελάχιστη απαιτούμενη ταχύτητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο 4 Mbps.

numbers

Σπουδαστές έτους 2021 -2022

0 +
Αριθμός σπουδαστών
0 x
Ένταξη τους σε εργασίες πριν την ολοκλήρωση του προγράμματος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DIGITAL MARKETING

DIGITAL MARKETING ΣΠΟΥΔΕΣ. ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  1. H μηχανή αναζήτησης της Google και τι έχει να σας προσφέρει.

  2. Βελτιστοποίηση ιστοτόπου (On-Site SEO) .

  3. Οι 200 παράγοντες κατάταξης της Google

  4. Google και πρώτη σελίδα: Τι έχει να σας προσφέρει

  5. Λίγα λόγια για την αναζήτηση στο Διαδίκτυο

  6. Γιατί να σπαταλήσω χρόνο στο Διαδίκτυο και στο SEO;

  7. Χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα.Προς τα που οδεύει το Διαδίκτυο το 2023;

  8. Τι είναι μια μηχανή αναζήτησης ;

  9. Πώς επεξεργάζονται τις αναζητήσεις οι μηχανές αναζήτησης ;

  10. Παρουσίαση πληροφοριών στο χρήστη

  11. Πώς όμως καθορίζει το Google τη σχετικότητα,
    τη δημοφιλία και τη σειρά κατάταξης κάθε ιστοσελίδας;

  12. Πώς να προσελκύσω την προσοχή του Google;

  13. Συμβουλές από την Google – Τι προτείνει το «αφεντικό»

  14. Τι είναι το SEO;

  15. Ο χρυσός κανόνας στο SEO – Το περιεχόμενο

  16. Παραδείγματα τεχνικών black hat SEO

  17. Γνώση και εμπειρία. Τα απαραίτητα εφόδια του εμπόρου αναζήτησης.

  18. Άνθρωποι & Google. Μια διαλεκτική σχέση αλληλεπίδρασης

  19. Όρος αναζήτησης. Η αναζήτηση ξεκινά από μια φράση

  20. Μια πρώτη εμπειρική έρευνα – Μετρώντας τη δυσκολία

  21. Η γέννηση του SEO.SEO: γιατί είναι τόσο σημαντικό?

  22. Τεχνικοί περιορισμοί των μηχανών αναζήτησης

  23. Αδυναμία καταλογογράφησης περιεχομένου

  24. Λανθασμένη κατάταξη του περιεχομένου

  25. Αδυναμία κατάταξης λόγω μηδενικής επισκεψιμότητας

  26. Με τα μάτια της μηχανής αναζήτησης

  27. Η αξία των εσωτερικών συνδέσμων

  28. Η ετικέτα του συνδέσμου αναλυτικά

  29. Για ποιούς λόγους μια σελίδα δεν είναι προσβάσιμη στη google

  30. Υπερύνδεσμοι τύπου nofollow

  31. Πώς χειρίζεται η google τους συνδέσμους τύπου nofollow

  32. Επιλέξτε τις κατάλληλές λέξεις κλειδιά. Μην το παρακάνετε με την πυκνότητα στις λέξεις κλειδιά

  33. Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας

  34. Βέλτιστη χρήση των φράσεων κλειδιών

  35. Τι είναι οι μετα-ετικέτες Meta Tags.

  36. Παραδείγματα Meta Tags

  37. Τα πιο σημαντικά tags για βελτιστοποίηση
    μηχανών αναζήτησης (SEO)

  38. Title Tag (ετικέτα τίτλου της σελίδας)
    Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες τίτλου σελίδας

  39. Description Tag (ετικέτα περιγραφής της σελίδας)
    Σωστές πρακτικές για τις µετα-ετικέτες περιγραφής

  40. Σωστή χρήση των ετικετών επικεφαλίδας
    Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες επικεφαλίδας
    H1 Tag. Keywords Tag (ετικέτες λέξεων κλειδιών).
    Meta Robots Tag . Canonical Tag (κανονική ετικέτα)
    Social Media meta Tags (ετικέτες μέσων κοινωνικής δικτύωσης) . Twitter Cards (κάρτες Twitter)

  41. Βελτιστοποιήστε τη χρήση εικόνων. Σωστές πρακτικές για τη χρήση εικόνων

  42. Χρήση του εμπορικού σήματος για την αύξηση της αναγωρισιμότητας

  43. Σωστές πρακτικές για την περιήγηση ιστοτόπων

  44. Χρήση αποκλειστικής διεύθυνσης ip . Χρήση πιστοποιητικού SSL

  45. Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας WordPress

  46. Πόσο σημαντικό είναι το on-site SEO

  47. Μορφή της διεύθυνσης ιστοσελίδας Οδηγίες δομής των URL

  48. Παράγοντες Κατάταξης της Google
    Παράγοντες σε επίπεδο Τομέα
    Παράγοντες σε επίπεδο Σελίδας
    Παράγοντες σε επίπεδο Ιστοτόπου
    Παράγοντες που αφορούν Εισερχόμενους Συνδέσμους
    Παράγοντες που αφορούν την Αλληλεπίδραση Χρηστών
    Παράγοντες που αφορούν Ειδικούς Κανόνες του Αλγόριθμου
    Παράγοντες που αφορούν Κοινωνικά Σήματα
    Παράγοντες που αφορούν Εμπορικά Σήματα
    Παράγοντες που αφορούν Webspam Εντός της Σελίδας
    Παράγοντες που αφορούν Webspam εκτός της Σελίδας

  1. Λέξεις – φράσεις κλειδιά (keywords).
  2. Εύρεση και εκτίμηση δυσκολίας. Off Site SEO .
  3. Έξυπνοι τρόποι προώθησης ιστοσελίδων.
  4. Εκτίμηση δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
    Εκτίμηση αξίας μιας λέξης-κλειδιού
    Τεχνικές για την εκτίμηση της δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
    Λάβετε πληροφορίες εξετάζοντας τις λέξεις των ανταγωνιστών σας
    Δείγμα καμπάνιας
    Πληκτρολόγηση στο Google
    Η μακριά ουρά της αναζήτησης μας φέρνει πιο κοντά στον πελάτη
  5. Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών
    Google Keyword Planner
    Neil Patel SEO Tools
  6. Γίνετε χρήσιμοι και ευχάριστοι
  7. Πώς επηρεάζεται η μηχανή αναζήτησης
  8. Παροχή περιεχοµένου υψηλής ποιότητας
  9. Σωστές πρακτικές για τη σύνταξη περιεχοµένου
  10. Πώς επηρεάζεται η κατάταξη της google από τη χρηστικότητα και τη συμπεριφορά των επισκεπτών
  11. Αξιολόγηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών
  12. Δυνατότητα της μηχανής να μιμείται την ανθρώπινη αξιολόγηση
  13. Ιστοσελίδα φιλική σε κινητά και τάμπλετ
  14. Κερδίστε υψηλές θέσεις κατάταξης δημιουργώντας σπουδαίο περιεχόμενο
  15. Γίνετε δημοφιλείς
  16. Με ποιο τρόπο η google αξιολογεί τους συνδέσμους
  17. Δημοτικότητα γενικού ενδιαφέροντος. Δημοτικότητα ειδικού ενδιαφέροντος
  18. Δώστε μεγάλη σημασία στο κείμενο-άγκυρα
  19. Να επιδιώκετε τη δημιουργία συνδέσμων καλής ποιότητας
  20. Σύνδεσμοι προς κακόφημες ιστοσελίδες
  21. Να δημιουργείτε συνεχώς νέους συνδέσμους
  22. Αξιοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα
  23. Βελτιστοποίηση καταχώρησης βίντεο για το YouTube
  24. Τύποι Συνδέσμων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται από τους διαχειριστές των ιστοσελίδων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται κατόπιν δικής μας προτροπής
    Δημιουργία Ποιοτικών Συνδέσμων
  25. Εξετάστε πολλές συναφείς λέξεις κλειδιά.
  26. Αξιοποιήστε την εμπειρία των ανταγωνιστών σας
  27. PageRank
  28. Παράπλευρα οφέλη σε κίνηση λόγω της δημιουργίας συνδέσμων
  29. Τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων
  30. Συνεργασία με μπλόγκερ και κοινωνικά δίκτυα –
    Η δύναμη της κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα
  31. Γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ζωτικής σημασίας για το οργανικό SEO
  32. Τα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται πιο συχνά στις μηχανές αναζήτησης
  33. Οι σύνδεσμοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξής σας στην αναζήτηση
  34. Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης και μηχανές αναζήτησης
  35. Influence marketing Τι είναι ένας influencer; Γιατί η εμπορική σας ταυτότητα χρειάζεται influencers ;
    Σκεφτείτε το κοινό. Ποιος το κάνει
    Τι χαρακτηρίζει έναν influencer για την εμπορική σας ταυτότητα
  36. Παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  37. Προβολή μπλόγκερ
  38. Ενθαρρύνετε τη δημιουργία περιεχομένου
  39. Επιβραβεύστε τους influencers
  40. Αλγόριθμοι της Google που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
  41. Κίνδυνοι. Google Penalty και Negative SEO / Η εργαλειοθήκη του seo expert .
  42. SEO task niche web site– Τεστ πολλαπλών επιλογών – SEO Expert Certification.
  43. Τι είναι η μηχανική μάθηση;
  44. Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
  45. Αλγόριθμοι και ο τρόπος που το Google κατατάσσει τα αποτελέσματα αναζήτησης;
    Google Panda , Google Penguin , Google Hummingbird , Google Mobile , Google RankBrain , Google Medic , Google Bert , Google Core Updates
  46. Κίνδυνοι: Google Penalty και αρνητικό SEO
    Αποφύγετε το σπαμ και τη χειραγώγηση μηχανών αναζήτησης
    Σπαμ προερχόμενο από μεμονωμένες σελίδες. Σπαμ προερχόμενο από ολόκληρους ιστότοπους
    Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι τιμωρηθήκαμε με Google penalty
    Αλγοριθμική Κύρωση. Κύρωση Χειρωνακτικής Εξέτασης
    Πώς να απαλλαγείτε από κακής ποιότητας συνδέσμους. Πώς να ανακάμψετε από την τιμωρία
  47. Αρνητική βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης (Negative Seo ) Τι είναι πραγματικά το negative SEO;
    Negative SEO μακριά από την σελίδα. Negative SEO στην σελίδα
  48. H εργαλειοθήκη του SEO Expert
    Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης
  49. Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου. Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με RSS . Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με αρχείο κειμένου
    Χρησιμοποιήστε το αρχείο robots.txt . Σωστές πρακτικές για το αρχείο robots.txt
    Η μετα-ετικέτα robots , η ετικέτα Rel = «Nofollow» , η ετικέτα Rel = «canonical»
  50. Αξιοποιήστε το Google Search Console – Δυνατότητες του Google Search Console
  51. Ποια είναι η συνολική εικόνα του ιστοτόπου σας
    Τι ποσοστό της κίνησης προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης; Συνεισφορά των μηχανών αναζήτησης στην κίνηση
    Με ποιές λέξεις κλειδιά βρίσκουν την ιστοσελίδα σας οι επ ισκέπτες;
    Πόσοι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες;
    Πόσες σελίδες δέχονται επισκέψεις μέσω της μηχανής αναζήτησης;
    Θέση στα αποτελέσματα της κατάταξης
    Λογισμικό ανάλυσης στοιχείων .Τα κατάλληλα εργαλεία για τη δουλειά
  52. Συζήτηση και επιλογή SEO task για την προώθηση ενός niche web site το οποίο θα παραδοθεί έτοιμο στον σπουδαστή
     απόκτηση του πιστοποιητικού επιμόρφωσης
  1. Περιβάλλον διαφήμισης Google Ads
  2. Τύποι διαφημίσεων σε Google Ads
  3. Δημιουργία διαφημίσεων για Youtube
  4. Δημιουργία διαφημίσεων για συνεργαζόμενα sites με Google

Περιβάλλον διαφήμισης Facebook & Instagram
Τύποι διαφημίσεων σε Facebook
Τύποι διαφημίσεων σε Instagram
Δημιουργία διαφημίσεων για Facebook
Δημιουργία διαφημίσεων για Instagram

Περιβάλλον διαφήμισης σε Tik Tok
Τύποι διαφημίσεων σε Tik Tok
Δημιουργία διαφημίσεων για Tik Tok

Μαθησιακοί στόχοι σεμιναρίου digital marketing

Γνωρίζει:

Πως καθορίζει το Google τη σχετικότητα, τη δημοφιλία και τη σειρά κατάταξης κάθε ιστοσελίδας
Τι είναι το SEO
Τους τεχνικούς περιορισμούς των μηχανών αναζήτησης
Πως επηρεάζεται η μηχανή αναζήτησης από την αξία του περιεχομένου, της χρηστικότητας και της εμπειρίας του χρήστη
Ποιες είναι οι σημαντικότερες ενημερώσεις του αλγόριθμου της Google

Κατανοεί :

Γιατί είναι απαραίτητη η διαδικτυακή ενίσχυση κάθε επιχείρησης
Πως να κάνει εκτίμηση δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
Πως να κάνει εκτίμηση αξίας μιας λέξης-κλειδιού
Τι είναι το Influence marketing και πως επηρεάζει την κατάταξη του google
Με ποιο τρόπο η google αξιολογεί τους συνδέσμους
Ποιες είναι οι παράμετροι των οποίων ενδείκνυται η παρακολούθηση και τεχνικές για την αξιοποίηση των μετρήσεις για να βελτιωθεί η κατάταξη του προωθούμενου ιστοτόπου.

Είναι ικανός / ή :

Κάνει διαμόρφωση ιστοσελίδων φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης και τα social media.
Κάνει βελτιστοποίηση ιστοσελίδας WordPress
Επιλέγει λέξεις κλειδιά, εκτιμώντας δυσκολία αλλά και την αξία κάθε λέξης κλειδιού
Χρησιμοποιεί το εργαλείο Google Keyword Planner
Αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα
Κάνει Δημιουργία Ποιοτικών Συνδέσμων
Αξιοποιεί τα εργαλεία που προσφέρουν οι μηχανές αναζήτησης
Αναγνωρίζει και αποφεύγει το google penalty
Ανακάμπτει από το google penalty
Μετράει τα αποτελέσματα της προσπάθειας προώθησης ιστοσελίδας
Να πραγματοποιεί διαφημιστικές ενέργειες στο Google , Youtube και σε συνεργαζόμενα με την google web sites
Να πραγματοποιεί διαφημιστικές ενέργειες στο Facebook και στο Instagram
Να πραγματοποιεί διαφημιστικές ενέργειες στο Tik Tok

Σεμινάριο digital marketing σπουδές

Ένα πρόγραμμα που κάνει την διαφορά. Τρίμηνης διάρκειας με πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου το οποίο παρέχει πιστωτικές μονάδες ΕCVET που σας παρέχει ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναγνώριση τόσο εντός της ΕΕ όσο και εκτός. Όσοι επιθυμείτε να ακολουθήσετε το επάγγελμα του Ειδικού διαφήμισης - προώθησης μέσω διαδικτύου (Digital Marketing specialist)r εκτός της πιστοποίησης του Παν. Αιγαίου θα πάρετε και βεβαίωση πρακτικής εργασίας από το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων και την DreamWeaver.Gr

Οι επιστημονικοί συντελεστές του προγράμματος

Σεμινάριο digital marketing

Ο φορέας του εκπαιδευτικού προγράμματος

Γιάννης Χαραλαμπίδης
Επιστημονικά Υπεύθυνος

Γιάννης Χαραλαμπίδης

Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είναι Ιδρυματικός Υπεύθυνος της Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, όπου σχεδιάζει και διοικεί δράσεις για τη νεανική επιχειρηματικότητα

Ακαδημαϊκά υπεύθυνος

Θανάσης Δαβαλάς

Ερευνητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου και διδάσκων σε ΚΕΔΙΒΙΜ για 5 συνεχή έτη στο αντικείμενο των τεχνολογιών διαδικτύου στο Παν.Πειραιώς και στο Παν. Αιγαίου . Διευθύνων Σύμβουλος του Εργαστηρίου ΤΠΕ Ήρων και υπεύθυνος παραγωγής της εταιρείας DreamWeaver.Gr

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για το σεμινάριο digital marketing

Πρακτικές λεπτομέρειες

Το αρχικό κόστος για το σεμινάριο digital marketing κρατήθηκε ιδιαίτερα χαμηλό στα 290 ευρώ.  Για τους ωφελούμενους του Εργαστηρίου ΤΠΕ Ήρων όμως υπάρχει η δυνατότητα έκπτωσης 30%. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας στο email info at labheron dot gr ή στο 210 74 84 84 5 για να σας κατευθύνουμε σχετικά.

Το σεμινάριο digital marketing του Πανεπιστημίου Αιγαίου θα διεξαχθεί την περίοδο 16 Ιανουαρίου 2023 μέχρι και τις 17 Απριλίου 2023

 
 

Το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων υποστηρίζει άλλα δυο παρόμοια προγράμματα (μέχρι αυτή την στιγμή). Το ένα είναι το σεμινάριο web design και το άλλο είναι το σεμινάριο Ειδικός ασφάλειας ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων (Website & e-shop cybersecurity specialist). Μπορείτε στην αντίστοιχη μας σελίδα για τα σεμινάρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου να ενημερώνεστε για την προσθήκη άλλων παρόμοιων προγραμμάτων

Digital Marketing σπουδές

Η  βεβαίωση σπουδών / πιστοποίηση σας έρχεται απευθείας από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Από το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων μπορείτε να λάβετε επίσης βεβαίωση πρακτικής άσκησης.

Το πρόγραμμα αυτό παρέχει 9 ecvet  (ECVET European Credit system for Vocational Education & Training ) και ισοδυναμεί με ένα σεμινάριο διάρκειας 180 ωρών.

Τα προγράμματα βασίζονται στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη διδασκαλία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ασύγχρονη – αυτόνομη μελέτη διδακτικού υλικού, χωρισμένου σε τρεις διδακτικές ενότητες διάρκειας 30 ημερών έκαστη.