ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Δημιουργία eshop

Αν κάποτε η δημιουργία eshop και η δημιουργία ιστοσελίδων ήταν απλά μόδα τώρα είναι όρος επιβίωσης μιας επιχείρησης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ESHOP

Δημιουργια ιστοσελιδων
Δημιουργια eshop

Μέσω του επιχειρησιακού μας βραχίονα της Dreamweaver.Gr έχουμε προχωρήσει στην απολύτως δωρεάν  κατασκευή ιστοσελίδων , στην κατασκευή eshop και στην προώθηση ιστοσελίδων για πολλούς οργανισμούς  θέτοντας σε πράξη την εκμετάλλευση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών προς όφελος τους. Πανεπιστήμια, Σχολεία, Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων ,  Επιστημονικές Ενώσεις, Μεμονωμένοι Ερευνητές και ΜΚΟ, το Γραφείο Μεταφοράς Τεχνολογίας του Δήμου Ζωγράφου κ.α. είναι κάποιοι από τους αποδέκτες μας με την λίστα συνεχώς να αυξάνει. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες από τις πρόσφατες δημιουργίες ιστοσελίδων μας 

  1. Lara Guide Dogs
  2. Digital Aegean
  3. Επιστημονική Εταιρία Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
  4. Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο Ιλιού
  5. Radio Zografou
  6. Html.Gr
  7. Researchers Book
  8. Infopolis Journal
  9. 6o Γυμνάσιο Ιλιού
  10. Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 5ου Γυμνασίου Ζωγράφου

Θα χαρούμε να βοηθήσουμε κάθε μη κερδοσκοπικό οργανισμό που έχει ανάγκη για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή την δημιουργία ενός eshop.

Στα πλαίσια του Γραφείου Μεταφοράς Τεχνολογίας για τον Δήμο Ζωγράφου αυτό αφορά και κάθε επιχείρηση της πόλης του Ζωγράφου.

Στα πλαίσια της εξεύρεσης εσόδων για την υλοποίηση τέτοιων έργων  παρέχουμε και συμβουλευτικές – υπηρεσίες για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που αναζητούν συνεργάτη για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.

Δημιουργία ιστοσελίδων

Είστε πλέον στην αναζήτηση προκειμένου να αναθέσετε σε κάποια εταιρεία ή σε κάποιον freelancer την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ( eshop ).

Έχετε δει κάποιες ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα από τον ανταγωνισμό σας και έχετε πάρει μια πρώτη ιδέα για το τι θέλετε.

Έχετε κάνει την έρευνα αγοράς σας και σας έχουν αναλύσει έννοιες όπως την φιλοξενία της ιστοσελίδας (web hosting ), την πλατφόρμα δημιουργίας ( wordpress , opencart κ.α.) τα πλεονέκτημα αυτής που αυτήν συστήνουν ( πρώτο tip μας να αποφεύγετε τους ανθρώπους του ενός βιβλίου – εφαρμογής )  καθώς και την βασική λειτουργικότητα που έχει μια ιστοσελίδα – eshop ( καλάθι αγορών , υπολογισμό μεταφορικών κ.α.)

Να ξέρετε όμως ότι η κατασκευή ιστοσελίδας και η κατασκευή ενός eshop είναι όπως η αγορά ενός αμαξιού.

Όλα έχουν 4 τροχούς, τιμόνι και φρένο. Τόσο το Fiat όσο και η Ferrari που ξεκινούν και τα δυο από F. Από εκεί και πέρα όμως αρχίζουν οι διαφορές.

 

Εκεί προκύπτει η ανάγκη της υπηρεσίας μας που συνιστάται στο να σας βοηθήσουμε να οριοθετήσετε τα ζητούμενα σας και να επιλέξετε το ποιος θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα ή το eshop σας;

Εδώ λοιπόν έρχεται η λέξη εμπειρία και τεχνογνωσία  όπου είναι και η πιο δύσκολη μεταλαμπαδευόμενη γνώση και πόσο μάλιστα όταν προσπαθείς να το επιτύχεις μέσω ενός γραπτού κειμένου.

Ας προσπαθήσουμε όμως να εξηγήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα μπορούμε. Καλώντας οποιαδήποτε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων ή κατασκευής eshop θα σας αναφέρει (αν δεν του το έχετε ζητήσει ήδη εσείς ) η ιστοσελίδα σας να είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και αυτός θα σας διαβεβαιώσει ότι οι ιστοσελίδες που δημιουργεί είναι.

Θα σας έχει πει μια αλήθεια. Μισή αλήθεια όμως που είναι η χειρότερη μορφή ψέματος.

Βλέπετε όλες οι σύγχρονες πλατφόρμες κατασκευής μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop πλέον είναι δημιουργημένες ώστε να είναι φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης.

Είτε αυτή λέγεται wordpress, opencart, magento και πολλές άλλες όλες ανεξαιρέτως είναι στημένες προκειμένου να είναι seo friendly.

Άρα όπως όλες οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Και όταν σε μια αναζήτηση έχετε να ανταγωνιστείτε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια αποτελέσματα σε κάθε φράση αναζήτησης τότε μια τέτοια ιστοσελίδα είναι ο ορισμός της φράσης “δώρο άδωρο”.

Δημιουργία eshop | Δημιουργία ιστοσελίδων

Με λίγα λόγια. Ποιες πρέπει να είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να απαιτήσετε από την εταιρεία που θα αναλάβει την δημιουργία της ιστοσελίδας ή την δημιουργία του eshop σας;

Γραπτώς πάντα. Γιατί όπως είπε ο Όμηρος έπεα πτερόεντα – τα λόγια πετάνε και φεύγουν και γι’ αυτό ορθά οι Λατίνοι συμπλήρωσαν με το scripta manent – τα γραπτά μένουν.

Εμείς λοιπόν ερχόμαστε να σας συμβουλεύσουμε , καθοδηγήσουμε ή και να σας εκπροσωπήσουμε.

Δημιουργία eshop

Ας δούμε ένα πρακτικό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι ενδιαφέρεστε να πουλήσετε γυναικεία παπούτσια άρα και σας ενδιαφέρει αυτή η φράση αναζήτησης (προφανώς και με πολλές άλλες)  . Δείτε λίγο το σημείο που έχουμε υπογραμμίσει με κίτρινο χρώμα που αναφέρει πόσα αποτελέσματα βρήκε στην συγκεκριμένη αναζήτηση η Google. 11.600.000 αποτελέσματα. Ένας τρομακτικός αριθμός σίγουρα θα συμφωνήσετε μαζί μας και τελείως αναπάντεχος.

Σημαίνει αυτό ότι υπάρχουν τόσα online καταστήματα με γυναικεία παπούτσια; Προφανώς και όχι.

Όμως η μηχανή αναζήτηση της Google ανακάλυψε τόσο σχετικές αναφορές και τις παρουσιάζει, κρατήστε το αυτό για την συνέχεια – βάση της δημοφιλίας τους, εκτός από αυτές που φέρουν όπως στο παράδειγμα μας, την ένδειξη Διαφήμιση. 

Για αυτές ο κάθε διαφημιζόμενος πληρώνει με βάση κάθε κλικ που δέχεται και η σειρά κατάταξης τους καθορίζεται από μια δημοπρασία για το ποιος προσφέρει τα πιο πολλά για κάθε κλικ. 

Ένα ιδιαίτερα δαπανηρό σπορ όπως μπορείτε να φανταστείτε άρα και το να έχετε κάποια αποτελέσματα σε φράσεις χαμηλού και μεσαίου ανταγωνισμού είναι ουσιώδες για εσάς.

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για εσάς; Να σας καθοδηγήσουμε στο τι πρέπει να ζητήσετε. Πιστέψτε μας είναι πολλά αυτά που δεν γνωρίζετε.

Ο σύμβουλος σας για την δημιουργία e-shop και για την δημιουργία ιστοσελίδων.
Σκεφτείτε τώρα ότι τρέχατε σε ένα αγώνα δρόμου με 11.600.000 ανθρώπους και ερχόσασταν 50ος αφήνοντας πίσω σας 11.599.950 ανθρώπους. Νομίζω ότι θα κρατούσατε αναμνηστικά μιας τόσο μεγάλης επιτυχίας. Στο google όμως η θέση 50 σημαίνει ότι θα είστε στο τέλος της 5ης σελίδας δηλαδή σε ένα σημείο που κανείς δεν πρόκειται να σας βρει…

Τι μπορεί να γίνει; Τι χρειάζεται να γίνει ώστε να επιβιώσετε σε αυτό το άναρχο και άκρως ανταγωνιστικό πεδίο; Εδώ ερχόμαστε να συνδράμουμε εμείς.΄

Λέμε να είναι γρήγορη η ιστοσελίδα. Πως ακριβώς αυτό γίνεται με μετρήσιμα – συγκεκριμένα μεγέθη;

Λέμε να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των google core web vitals. Τι ακριβώς πρέπει να γίνει και πως αυτό μπορεί να ελεγχθεί;

Tip: Αν δεν έχετε ένα πολύ αργό site η φόρτωση του , οπτικά τουλάχιστον, θα γίνεται σχετικά γρήγορα. Δεν είναι όμως το μάτι σας και το εσωτερικό ρολόι ο κριτής. Είναι η google και η υπηρεσία Google Page Speed Αυτό είναι το σημείο αναφοράς για την κατάταξη της ιστοσελίδας / eshop σας βάσει ταχύτητας. Θα διαπιστώσετε ότι η δημιουργία ενός γρήγορου eshop με τα δεδομένα της google δεν είναι μια απλή υπόθεση. Είναι όμως κρίσιμης σημασίας.

Όταν κάνουμε λόγο για συμμόρφωση με τον gdpr ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται ώστε να μην βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων καθώς και σε θέματα ασφάλειας;

Tip: Βάζοντας ένα παραθυράκι για το cookies και μια πολιτική απορρήτου δεν καλύπτεστε με τον καινούργιο κανονισμό. Πρέπει να έχετε μηχανισμούς για τον χρήστη όπως αποδοχής και απόρριψης συγκεκριμένων cookies και προσωποποιημένο μηχανισμό σε επίπεδο χρήστη που να έχει συγκεκριμένες λειτουργίες. Θα σας τοποθετήσουν κάποια βασικά πράγματα. Το βαρύτατο πρόστιμο δεν θα πληρώσουν αυτοί εξάλλου.

Μια σειρά ζητημάτων όπως η σύνδεση σας με skroutz, shopflix, bestprice και άλλα market places.

Τι προδιαγραφές χρειάζεστε ακριβώς να ζητήσετε από τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας ή του eshop σας ;

Γιατί αν έχετε μια “γέφυρα” κλειστού κώδικα η δυνατότητα αντιμετώπισης ενός προβλήματος ή μιας από τις πολλές αλλαγές που συνηθίζει να κάνει το skroutz θα σας κοστίσει πανάκριβα και όχι μόνο σε χρήμα αλλά και σε χρόνο.

Πως θα διασυνδέσετε τα προϊόντα του eshop σας με google shopping και με facebook ώστε αυτά να εμφανίζονται στις αναζητήσεις; Γιατί αυτό έχει το τεχνικό του σκέλος (η γέφυρα όπως συνηθίζουμε να αποκαλούμε αυτού τους είδους τις εφαρμογές ) αν την εγκαταστήσετε μετά απλά θα σας κοστίσει πολύ περισσότερο.

Tip: Θα σας αναφέρουν ότι το eshop σας μπορεί να φορτώσει τα προϊόντα μέσα από ένα xls αρχείο που θα σας στείλει ο προμηθευτής. Αυτό που δεν θα σας πουν είναι ότι το αρχείο του προμηθευτή σας αποκλείεται να είναι 100% συμβατό με την προκαθορισμένη δομή δεδομένων της πλατφόρμας που θα χρησιμοποιήσετε (wordpress, opencart κ.α.).

Τι ακριβώς να ζητήσετε από την φιλοξενία μιας ιστοσελίδας. Shared Hosting, VPS, Dedicated Server και με τι χαρακτηριστικά;

Tip: θα σας αναφέρουν ένα οικονομικό πακέτο φιλοξενίας. Το αν αυτό σας καλύπτει είναι όμως μια άλλη ιστορία που θα χαρούμε να σας αναλύσουμε.

Τι να ζητήσετε από το συμβόλαιο υποστήριξης;

Tip: Άλλο η φιλοξενία μιας ιστοσελίδας και άλλο η υποστήριξη. Το τι πρέπει να περιλαμβάνει το συμβόλαιο υποστήριξης μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop πρέπει να είναι ξεκάθαρο όπως και η χρέωση. Να θυμάστε μόνο το αυτό. Η διαδικασία υποστήριξης είναι πιο κοστοβόρα ακόμα και από την δημιουργία ενός eshop ή την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Τι τεχνικές προδιαγραφές (ενσωμάτωση κώδικα) χρειάζεστε για να μπορέσετε να τρέξετε διαφημίσεις remarketing έτσι ώστε όσοι κάνουν έστω και μια αναζήτηση οπουδήποτε για τα προϊόντα σας να βλέπουν την διαφήμιση σας να τους ακολουθεί;

Τι κώδικα χρειάζεστε για να διασυνδέσετε το eshop σας με facebook , instagram και άλλα social media;

Tip: Ναι η διαφήμιση στα social media και στις μηχανές αναζήτησης έχει και αμιγώς τεχνικά ζητούμενα. Εύκολα μπορεί να γίνετε μπαλάκι μεταξύ του δημιουργού του eshop σας και αυτού που θα αναλάβει την διαφήμιση του.

Τι κώδικα χρειάζεστε να έχετε εγκατεστημένο στην ιστοσελίδα και στο eshop σας προκειμένου να μπορείτε να έχετε μετρήσεις και να αξιολογείτε τις διαφημιστικές σας προσπάθειες μέσα από το Google, Facebook, Instagram, Youtube και αλλού;

Tip: Το google analytics δεν αρκεί. Το google search console και άλλα εργαλεία είναι εξίσου αν όχι πιο σημαντικά για τις προωθητικές ενέργειες σας.

Δημιουργία eshop | Δημιουργία ιστοσελίδων

Βλέπετε την συνεχή επανάληψη των φράσεων δημιουργία eshop και δημιουργία ιστοσελίδων ; Όπως και εσάς μάθαμε από την βασική μας σχολική εκπαίδευση ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε συνώνυμα και να αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις.

Ένας κανόνας που δεν ισχύει όμως για την google. Το αντίθετο για την ακρίβεια. Από εκεί όμως θα έρθουν οι πελάτες σας ή χώνοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη για διαφήμιση όπου και εκεί οι επιλογές σας πρέπει να είναι συγκεκριμένες και όχι βάσει των συνεργασιών και των προτιμήσεων του διαφημιστή σας.

Βλέπετε μια ιστοσελίδα χωρίς πολλά στολίδια και εξεζητημένο σχεδιαστικό; Έχει όμως γρήγορη φόρτωση και έχουμε αφήσει την αισθητική εκπροσώπηση μας στην πρώτη μας σελίδα .

Η συμβουλευτική μας στην δημιουργία eshop ή στην δημιουργία ιστοσελίδων θα σας γλιτώσει χρόνο από αλλεπάλληλα μπρος πίσω , χρήμα και κυρίως θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη.

Έχοντας δημιουργήσει eshop και ιστοσελίδες από το 2001 μην θεωρήσετε αλαζονικό την δήλωση ότι γνωρίζουμε την αγορά και τις ανάγκες σας.

Είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να διερευνηθούν προκειμένου να επιτύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η ευφυία σας και το ένστικτο σας δεν μπορεί να σας βοηθήσει να διακρίνετε σε ποιον πρέπει να αναθέσετε την δημιουργία του e-shop σας ή την ιστοσελίδα σας.

Για την ακρίβεια όσο πιο ευφυής είστε τόσο περισσότερο ελλοχεύει η πιθανότητα να σφάλλετε ακριβώς γιατί η δικαιολογημένη αυτοπεποίθηση σας θα σας κάνει να νομίζετε ότι μπορείτε να ψηλαφήσετε / διαγνώσετε έναν χώρο που αφορά θέματα τεχνογνωσίας και δεδομένων που απλά δεν έχετε.

Αν η ευφυία σας και το ένστικτο σας μπορούν να κατανοήσουν αυτή την ανάγκη θα χαρούμε να μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 και να μας στείλετε email στο info at labheron .gr για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

Με την εμπειρία που έχει η ομάδα μας από τον επιχειρησιακό μας βραχίονα την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και eshop – www.dreamweaver.gr , την ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία μας μέσα από το πρόγραμμα σπουδών web designer / developer του Πανεπιστημίου Αιγαίου ,όπου η ομάδα μας εκπαιδεύει τους νέους web designer / developer , με τον ακαδημαϊκά υπεύθυνο του προγράμματος Θανάση Δαβαλά μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όχι μόνο δεν θα πέσετε θύμα ελλιπούς πληροφόρησης ή παραπληροφόρησης αλλά ότι θα επιτύχετε και την καλύτερη δυνατή τιμολόγηση..

Μπορείτε να θέλετε να διαβάστε κάποιες αναφορές του τύπου για εμάς και να σχηματίσετε μια πρώτη εικόνα κάνοντας κλικ εδώ

Συμβουλευτική

Ελάτε να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να χαράξουμε συγκεκριμένα ζητούμενα
100 Εφάπαξ
  • Μια Τηλεφωνική διερεύνηση αναγκών
  • Μια συνεδρίαση μέσω zoom ή τηλεφώνου
  • Χάρτης με βασικά ζητούμενα

Έρευνα αγοράς

Ελάτε να δούμε τον ανταγωνισμό και να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις της αγοράς
39
99
Εφάπαξ
  • Δυο συνεδρίες μέσω τηλεφώνου ή zoom
  • Γραπτή Έρευνα αγοράς 1-2 σελίδων
  • Δημιουργία πλάνου ζητουμένων βάσει της έρευνας

Επιλογή συνεργάτη & διαπραγμάτευση

Enter your description
300 Εφάπαξ
  • Τηλεφωνική και online διερεύνηση αναγκών
  • Ερευνα αγοράς και δημιουργία πλάνου
  • Επικοινωνία με προμηθευτή σαν εκπρόσωπος σας

Εκπροσώπηση σας μέχρι την ολοκλήρωση

Enter your description
600 Εφ
  • Τηλεφωνική και online διερεύνηση αναγκών
  • Έρευνα αγοράς και δημιουργία πλάνου
  • Εκπροσώπηση σας μέχρι την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας