Κατασκευή ιστοσελίδων. Κατασκευή eshop.

Είστε πλέον στην αναζήτηση προκειμένου να αναθέσετε σε κάποια εταιρεία ή σε κάποιον freelancer την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ( eshop ).

Έχετε δει κάποιες ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα από τον ανταγωνισμό σας και έχετε πάρει μια πρώτη ιδέα για το τι θέλετε.

Έχετε κάνει την έρευνα αγοράς σας και σας έχουν αναλύσει έννοιες όπως την φιλοξενία της ιστοσελίδας (web hosting ), την πλατφόρμα δημιουργίας ( wordpress , opencart κ.α.) τα πλεονέκτημα αυτής που αυτήν συστήνουν ( πρώτο tip μας να αποφεύγετε τους ανθρώπους του ενός βιβλίου – εφαρμογής )  καθώς και την βασική λειτουργικότητα που έχει μια ιστοσελίδα – eshop ( καλάθι αγορών , υπολογισμό μεταφορικών κ.α.)

Να ξέρετε όμως ότι η κατασκευή ιστοσελίδας και η κατασκευή ενός eshop είναι όπως ένα αμάξι.Όλα έχουν 4 τροχούς, τιμόνι και φρένο. Τόσο το Fiat όσο και η Ferrari που ξεκινούν και τα δυο από F. Από εκεί και πέρα όμως αρχίζουν οι διαφορές.

 Εκεί προκύπτει η ανάγκη της υπηρεσίας μας που συνιστάται στο να σας βοηθήσουμε να οριοθετήσετε τα ζητούμενα σας και να επιλέξετε το ποιος θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα ή το eshop σας;

Εδώ λοιπόν έρχεται η λέξη εμπειρία και τεχνογνωσία  όπου είναι και η πιο δύσκολη μεταλαμπαδευόμενη γνώση και πόσο μάλιστα όταν προσπαθείς να το επιτύχεις μέσω ενός γραπτού κειμένου.

Ας προσπαθήσουμε όμως να εξηγήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα μπορούμε. Καλώντας οποιαδήποτε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων ή κατασκευής eshop θα σας αναφέρει (αν δεν του το έχετε ζητήσει ήδη εσείς ) η ιστοσελίδα σας να είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και αυτός θα σας διαβεβαιώσει ότι οι ιστοσελίδες που δημιουργεί είναι. 

Θα σας έχει πει μια αλήθεια. Μισή αλήθεια όμως που είναι η χειρότερη μορφή ψέματος. Βλέπετε όλες οι σύγχρονες πλατφόρμες κατασκευής μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop πλέον είναι δημιουργημένες ώστε να είναι φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης. Είτε αυτή λέγεται wordpress, opencart, magento και πολλές άλλες όλες ανεξαιρέτως είναι στημένες προκειμένου να είναι seo friendly.

 

Άρα όπως όλες οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Και όταν σε μια αναζήτηση έχετε να ανταγωνιστείτε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια αποτελέσματα σε κάθε φράση αναζήτησης τότε μια τέτοια ιστοσελίδα είναι ο ορισμός της φράσης “δώρο άδωρο”.

Ας δούμε ένα πρακτικό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι ενδιαφέρεστε να πουλήσετε γυναικεία παπούτσια άρα και σας ενδιαφέρει αυτή η φράση αναζήτησης (προφανώς και με πολλές άλλες)  . Δείτε λίγο το σημείο που έχουμε υπογραμμίσει με κίτρινο χρώμα που αναφέρει πόσα αποτελέσματα βρήκε στην συγκεκριμένη αναζήτηση η Google. 11.600.000 αποτελέσματα. Ένας τρομακτικός αριθμός σίγουρα θα συμφωνήσετε μαζί μας και τελείως αναπάντεχος.

Κατασκευή ιστοσελίδων

Σημαίνει αυτό ότι υπάρχουν τόσα online καταστήματα με γυναικεία παπούτσια; Προφανώς και όχι. Όμως η μηχανή αναζήτηση της Google ανακάλυψε τόσο σχετικές αναφορές και τις παρουσιάζει, κρατήστε το αυτό για την συνέχεια – βάση της δημοφιλίας τους, εκτός από αυτές που φέρουν όπως στο παράδειγμα μας, την ένδειξη Διαφήμιση. 

Για αυτές ο κάθε διαφημιζόμενος πληρώνει με βάση κάθε κλικ που δέχεται και η σειρά κατάταξης τους καθορίζεται από μια δημοπρασία για το ποιος προσφέρει τα πιο πολλά για κάθε κλικ. 

Ένα ιδιαίτερα δαπανηρό σπορ όπως μπορείτε να φανταστείτε άρα και το να έχετε κάποια αποτελέσματα σε φράσεις χαμηλού και μεσαίου ανταγωνισμού είναι ουσιώδες για εσάς.

 

Κατασκευή ιστοσελίδων | Κατασκευή eshop

Σκεφτείτε τώρα ότι τρέχατε σε ένα αγώνα δρόμου με 11.600.000 ανθρώπους και ερχόσασταν 50ος αφήνοντας πίσω σας 11.599.950 ανθρώπους. Νομίζω ότι θα κρατούσατε αναμνηστικά μιας τόσο μεγάλης επιτυχίας. Στο google όμως η θέση 50 σημαίνει ότι θα είστε στο τέλος της 5ης σελίδας δηλαδή σε ένα σημείο που κανείς δεν πρόκειται να σας βρει…

Τι μπορεί να γίνει; Τι χρειάζεται να γίνει ώστε να επιβιώσετε σε αυτό το άναρχο και άκρως ανταγωνιστικό πεδίο; Εδώ ερχόμαστε να συνδράμουμε εμείς.΄

Λέμε να είναι γρήγορη η ιστοσελίδα. Πως ακριβώς αυτό γίνεται με μετρήσιμα – συγκεκριμένα μεγέθη; 

Λέμε να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των google core web vitals. Τι ακριβώς πρέπει να γίνει και πως αυτό μπορεί να ελεγχθεί; 

Όταν κάνουμε λόγο για συμμόρφωση με τον gdpr ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται ώστε να μην βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων καθώς και σε θέματα ασφάλειας.

Μια σειρά ζητημάτων όπως η σύνδεση σας με skroutz, bestprice και άλλα market places. Τι προδιαγραφές χρειάζεστε ακριβώς να ζητήσετε από τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας ή του eshop σας ; Γιατί αν έχετε μια “γέφυρα” κλειστού κώδικα η δυνατότητα αντιμετώπισης ενός προβλήματος ή μιας από τις πολλές αλλαγές που συνηθίζει να κάνει το skroutz θα σας κοστίσει πανάκριβα και όχι μόνο σε χρήμα αλλά και σε χρόνο.

Πως θα διασυνδέσετε τα προιόντα του eshop σας με google shopping και με facebook ώστε αυτά να εμφανίζονται στις αναζητήσεις; Γιατί αυτό έχει το τεχνικό του σκέλος (η γέφυρα όπως συνηθίζουμε να αποκαλούμε αυτού τους είδους τις εφαρμογές ) αν την εγκαταστήσετε μετά απλά θα σας κοστίσει πολύ περισσότερο.

Τι ακριβώς να ζητήσετε από την φιλοξενία μιας ιστοσελίδας. Shared Hosting, VPS, Dedicated Server και με τι χαρακτηριστικά; Τι να ζητήσετε από το συμβόλαιο υποστήριξης;

Τι τεχνικές προδιαγραφές (ενσωμάτωση κώδικα)  χρειάζεστε για να μπορέσετε να τρέξετε διαφημίσεις remarketing έτσι ώστε όσοι κάνουν έστω και μια αναζήτηση οπουδήποτε για τα προιόντα σας να βλέπουν την διαφήμιση σας να τους ακολουθεί;

Τι κώδικα χρειάζεστε για να διασυνδέσετε το eshop σας με facebook , instagram και άλλα social media;

Κατασκευή ιστοσελίδων | Κατασκευή eshop

Με λίγα λόγια. Ποιες πρέπει να είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να απαιτήσετε  από την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας ή την κατασκευή του eshop σας;

Γραπτώς πάντα. Γιατί όπως είπε ο Όμηρος έπεα πτερόεντα – τα λόγια πετάνε και φεύγουν και γιαυτό ορθά οι Λατίνοι συμπλήρωσαν με το scripta manet – τα γραπτά μένουν.

Εμείς λοιπόν ερχόμαστε να σας συμβουλεύσουμε , καθοδηγήσουμε ή και να σας εκπροσωπήσουμε. Με την εμπειρία που έχει η ομάδα μας από τον επιχειρησιακό μας βραχίονα την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και eshop – www.dreamweaver.gr , την ακαδημαική και ερευνητική εμπειρία μας μέσα από το πρόγραμμα σπουδών web designer / developer του Πανεπιστημίου Αιγαίου όπου η ομάδα μας εκπαιδεύει τους νέους web designer / developer με τον ακαδημαικά υπεύθυνο του προγράμματος Θανάση Δαβαλά μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όχι μόνο δεν θα πέσετε θύμα ελλειπούς πληροφόρησης ή παραπληροφόρησης αλλά ότι θα επιτύχετε και την καλύτερη δυνατή τιμολόγηση. 

Διαβάστε τις αναφορές του τύπου για εμάς και σχηματίστε μια πρώτη εικόνα κάνοντας κλικ εδώ

 

Συμβουλευτική

Ελάτε να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να χαράξουμε συγκεκριμένα ζητούμενα
100 Εφάπαξ
  • Μια Τηλεφωνική διερεύνηση αναγκών
  • Μια συνεδρίαση μέσω zoom ή τηλεφώνου
  • Email μα βασικά ζητούμενα
Popular

Έρευνα αγοράς

Ελάτε να δούμε τον ανταγωνισμό και να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις της αγοράς
200 Εφάπαξ
  • Δυο συνεδρίες μέσω τηλεφώνου ή zoom
  • Γραπτή Έρευνα αγοράς 1-2 σελίδων
  • Δημιουργία πλάνου ζητουμένω βάσει της έρευνας
Popular

Επιλογή συνεργάτη & διαπραγμάτευση

Enter your description
400 Εφάπαξ
  • Τηλεφωνική και online διερεύνηση αναγκών
  • Ερευνα αγοράς και δημιουργία πλάνου
  • Επικοινωνία με προμηθευτή σαν εκπρόσωπος σας
Popular

Εκπροσώπηση σας μέχρι την ολοκλήρωση

Enter your description
800 Monthly
  • Τηλεφωνική και online διερεύνηση αναγκών
  • Έρευνα αγοράς και δημιουργία πλάνου
  • Εκπροσώπηση σας μέχρι την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας
Popular