Πρόγραμμα SEO Specialist

Πρώτη σελίδα google

Σεμινάριο SEO

Σεμινάριο SEO
qtl_gold

Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL Advanced της ACTA
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Logo-Acta

Πρώτη σελίδα Google

Πιστοποίηση σεμιναρίου SEO

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα λάβετε βεβαίωση παρακολούθησης πιστοποιημένου προγράμματος σε επίπεδο Advanced από την ACTA, Τεχνοβλαστό του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα θα λάβετε, αν και εφόσον το επιθυμείτε βεβαίωση πρακτικής εξάσκησης από την εταιρεία προώθησης ιστοσελίδων DreamWeaver.Gr. Η μεγαλύτερη πιστοποίηση όμως θα είναι όταν δείτε μια φράση - κλειδί που να σας ενδιαφέρει "ανεβασμένη" από εσάς στην πρώτη σελίδα της google. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μας από τον ανταγωνισμό.

Κόστος προγράμματος και η αξία της πρώτης σελίδας στη google

Το κόστος για την συμμετοχή σας στο πρόγραμμα, στις εξετάσεις και την απόκτηση της πιστοποίησης ανέρχεται στα 230 ευρώ. Το σημαντικό στοιχείο στο πρόγραμμα αυτό είναι η αξία που θα αποκομίσετε. Την περίοδο που στην χώρα μας αρχίζουν να ανακαλύπτουν την προώθηση ιστοσελίδων ( SEO ) ως την εναλλακτική στην διαφήμιση μέσω των μηχανών αναζήτησης και των social media ,το κόστος της οποίας αυξάνει με γεωμετρικούς ρυθμούς λόγω του ανταγωνισμού, ο πολυπόθητος στόχος της πρώτης σελίδας στο google είναι κάτι που ενδιαφέρει τους πάντες.

Από τους ιδιοκτήτες μιας ιστοσελίδας και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι και ανθρώπους που επιθυμούν να εργαστούν ως ειδικοί στην προώθηση ιστοσελίδων σε μια αγορά όπου οι ιστοσελίδες και τα eshops ανθίζουν σαν μανιτάρια ενώ το εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό είναι ολιγάριθμο.

Η πρώτη σελίδα google είναι ένας στόχος που αν μάθετε το πως να τον επιτυγχάνεται δεν θα σας δώσει μόνο μια θέση υπαλλήλου αλλά θα σας κάνει πολύτιμο συνεργάτη του οργανισμού σας.

Σκοπός σεμιναρίου seo

Ο απόφοιτος του προγράμματος θα είναι σε θέση να γνωρίζει:

      1. Τον μηχανισμό επιλογής της Google και τους όρους της σχετικότητας, της δημοφιλίας και το πως εξετάζει το θέμα της σειράς κατάταξης στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google.
      2. Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization) και η τεχνική και η επικοινωνιακή διάσταση του.
      3. Πως να υπερκεράσεις τους τεχνικούς και άλλους περιορισμούς του Google και να τους εκμεταλλευτεί προς όφελος των προσπαθειών του.
      4. Τι ρόλο δίνει η Google και πως προσμετρά την αξία του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας , της χρηστικότητας αυτής καθώς και της εμπειρίας του χρήστη σε συνδυασμό με τις τελευταίες ανανεώσεις βάσει των Google Core Web Vitals.
      5. Ένα ιστορικό των ενημερώσεων των αλγορίθμων της Google δίνοντας έμφαση στις τελευταίες και μαθαίνοντας ποιες τεχνικές και τακτικές λειτουργούν διαχρονικά.

    Να κατανοεί :

      1. Τον ρόλο της διαδικτυακής προβολής και της επισκεψιμότητας σε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop.
      2. Την εκτίμηση της δυσκολίας μιας λέξης – φράσης κλειδιού με την χρήση κατάλληλων εργαλείων.
      3. Πως να επιλέξει την σωστή λέξη – φράση κλειδί και τις εναλλακτικές επιλογές σε συνδυασμό της επισκεψιμότητας που θα προσκομίσει σε σχέση με τον βαθμό δυσκολίας επίτευξης της.
      4. Να κατανοεί τον τρόπο αξιολόγησης της google κάθε συνδέσμου – backlink και την έννοια του ειδικού βάρους που αυτό φέρει.
      5. Να ξέρει να χειρίζεται τα απαραίτητα εργαλεία και να μάθει τις ενδεικνυόμενες τεχνικές προκειμένου να βελτιώσει την κατάταξη και την δημόσια διαδικτυακή εικόνα μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop.

    Να είναι ικανός/ή :

    1. Για την δημιουργία ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων τεχνικά και όχι μόνο φιλικών προς τις μηχανές αναζήτησης.
    2. Να μπορεί να βελτιστοποιεί ιστοσελίδες στηριγμένες στην πλατφόρμα WordPress , Open Cart και όχι μόνο.
    3. Να μπορεί να προχωρά στην ορθολογική επιλογή λέξεων – φράσεων κλειδιών συνεκτιμώντας τους παράγοντες δυσκολίας και προσδοκώμενης επισκεψιμότητας από αυτές.
    4. Tην χρήση εργαλείων όπως το Google Keyword Planner αλλά και άλλων όπως το UberSuggest του Neil Patel
    5. Να δημιουργεί ποιοτικούς συνδέσμους και ποιοτικό περιεχόμενο με βάση τα κριτήρια της Google.
    6. Να μπορεί να αναγνωρίζει το google penalty και να προχωρά σε διαδικασίες αποκατάστασης μέσω εργαλείων όπως το Google Search Console.
    7. Να έχει σωστή απεικόνιση των αποτελεσμάτων των seo ενεργειών του μέσω των κατάλληλων εργαλείων μέτρησης και παρακολούθησης.

Κοινό

O Ειδικός προώθησης ιστοσελίδων – SEO Expert είναι ένα ομολογουμένως απαιτητικό αλλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρον επάγγελμα, του οποίου η γνωρίζει ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια και η πρόσφατη διαδικτυακή έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ως αποτέλεσμα της πανδημίας του covid – 19 επηρέασε θετικά τον επαγγελματικό κλάδο αυτό.

Γεγονός απολύτως αναμενόμενο , αφού η επιτυχία μιας ιστοσελίδας και ακόμα περισσότερο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος / eshop , επηρεάζεται σε σημαντικό σημείο από την κατάταξη της στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ειδικότερα της Google.

To αναντίλεκτο γεγονός αυτό καθιστά το SEO (Search Engine Optimization ) και τους ειδικούς σε αυτούς να είναι απολύτως απαραίτητοι για την υλοποίηση και διαχείριση ενός επιτυχημένου web site.

Για να καταφέρετε να γίνετε SEO Expert, θα πρέπει να διαβάσετε και να εξασκηθείτε σε έναν σχετικά νέο κλάδο που απαιτεί ένα συνδυασμό γνώσεων , εμπειρίας και ικανότητα προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο όπως αυτό του διαδικτύου.

Ένας SEO expert μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop προκειμένου αυτό να εμφανίζεται υψηλότερα στις θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs) και να αποκτά επισκεψιμότητα μέσω αυτών.

Δυνατότητες απασχόλησης ενός SEO Expert

  • SEO Expert για τη δική σας επιχείρηση / ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • SEO Expert freelancer αναλαμβάνοντας την προώθηση ιστοσελίδων και e-shop όπου εκεί θα κληθείτε να ανεβάσετε την ιστοσελίδα στις οργανικές κατατάξεις , αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις.
  • SEO Expert για ένα digital marketing agency κάνοντας την δουλειά αυτή ως υπάλληλος μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων στους πελάτες της.
  • SEO Expert “in house”.
  • SEO Expert σε μεγάλες εταιρείες με authority websites αλλά και σε e-shops , πλέον όχι μόνο μεγάλου αλλά και μεσαίου μεγέθους , απασχολούν συνήθως “in house” επαγγελματίες σε διάφορους τομείς του internet marketing, επομένως και στο SEO όπως όμως και σε φορείς του δημόσιου τομέα που επιθυμούν να προβάλλουν αποτελεσματικά τις δράσεις και ενέργειες τους μέσω των ιστοτόπων τους.

Πρώτη σελίδα Google

Ύλη σεμιναρίου seo

  • Google και πρώτη σελίδα: Τι έχει να σας προσφέρει
  • Λίγα λόγια για την αναζήτηση στο Διαδίκτυο
  • Γιατί να σπαταλήσω χρόνο στο Διαδίκτυο και στο SEO;
  • Χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα.Προς τα που οδεύει το Διαδίκτυο το 2022;
  • Τι είναι μια μηχανή αναζήτησης ;
  • Πώς επεξεργάζονται τις αναζητήσεις οι μηχανές αναζήτησης ;
  • Παρουσίαση πληροφοριών στο χρήστη
  • Πώς όμως καθορίζει το Google τη σχετικότητα,
    τη δημοφιλία και τη σειρά κατάταξης κάθε ιστοσελίδας;
  • Πώς να προσελκύσω την προσοχή του Google;
  • Συμβουλές από την Google – Τι προτείνει το «αφεντικό»
  • Τι είναι το SEO;
  • Ο χρυσός κανόνας στο SEO – Το περιεχόμενο
  • Παραδείγματα τεχνικών black hat SEO
  • Γνώση και εμπειρία. Τα απαραίτητα εφόδια του εμπόρου αναζήτησης.
  • Άνθρωποι & Google. Μια διαλεκτική σχέση αλληλεπίδρασης.
  • Όρος αναζήτησης. Η αναζήτηση ξεκινά από μια φράση.
  • Μια πρώτη εμπειρική έρευνα – Μετρώντας τη δυσκολία.
  • Η γέννηση του SEO.SEO: γιατί είναι τόσο σημαντικό?
  • Τεχνικοί περιορισμοί των μηχανών αναζήτησης.
  • Αδυναμία καταλογογράφησης περιεχομένου.
  • Λανθασμένη κατάταξη του περιεχομένου.
  • Αδυναμία κατάταξης λόγω μηδενικής επισκεψιμότητας
  • Με τα μάτια της μηχανής αναζήτησης
  • Η αξία των εσωτερικών συνδέσμων
  • Η ετικέτα του συνδέσμου αναλυτικά
  • Για ποιούς λόγους μια σελίδα δεν είναι προσβάσιμη στη google
  • Υπερύνδεσμοι τύπου nofollow
  • Πώς χειρίζεται η google τους συνδέσμους τύπου nofollow
  • Επιλέξτε τις κατάλληλές λέξεις κλειδιά. Μην το παρακάνετε με την πυκνότητα στις λέξεις κλειδιά
  • Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
  • Βέλτιστη χρήση των φράσεων κλειδιών
  • Τι είναι οι μετα-ετικέτες Meta Tags. Παραδείγματα Meta Tags
  • Τα πιο σημαντικά tags για βελτιστοποίηση
    μηχανών αναζήτησης (SEO)
  • Title Tag (ετικέτα τίτλου της σελίδας)
  • Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες τίτλου σελίδας
  • Description Tag (ετικέτα περιγραφής της σελίδας)
  • Σωστές πρακτικές για τις µετα-ετικέτες περιγραφής
  • Σωστή χρήση των ετικετών επικεφαλίδας
  • Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες επικεφαλίδας
  • H1 Tag. Keywords Tag (ετικέτες λέξεων κλειδιών).
    Meta Robots Tag . Canonical Tag (κανονική ετικέτα)
  • Social Media meta Tags (ετικέτες μέσων κοινωνικής δικτύωσης) . Twitter Cards (κάρτες Twitter)
  • Βελτιστοποιήστε τη χρήση εικόνων. Σωστές πρακτικές για τη χρήση εικόνων
  • Χρήση του εμπορικού σήματος για την αύξηση της αναγωρισιμότητας
  • Σωστές πρακτικές για την περιήγηση ιστοτόπων
  • Χρήση αποκλειστικής διεύθυνσης ip . Χρήση πιστοποιητικού SSL
  • Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας WordPress
  • Πόσο σημαντικό είναι το on-site SEO
  • Μορφή της διεύθυνσης ιστοσελίδας
  • Οδηγίες δομής των URL
  • Παράγοντες Κατάταξης της Google
  • Παράγοντες σε επίπεδο Τομέα
  • Παράγοντες σε επίπεδο Σελίδας
  • Παράγοντες σε επίπεδο Ιστοτόπου
  • Παράγοντες που αφορούν Εισερχόμενους Συνδέσμους
  • Παράγοντες που αφορούν την Αλληλεπίδραση Χρηστών
  • Παράγοντες που αφορούν Ειδικούς Κανόνες του Αλγόριθμου
  • Παράγοντες που αφορούν Κοινωνικά Σήματα
  • Παράγοντες που αφορούν Εμπορικά Σήματα
  • Παράγοντες που αφορούν Webspam Εντός της Σελίδας
  • Παράγοντες που αφορούν Webspam εκτός της Σελίδας
  • Εκτίμηση δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
  • Εκτίμηση αξίας μιας λέξης-κλειδιού
  • Τεχνικές για την εκτίμηση της δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
  • Λάβετε πληροφορίες εξετάζοντας τις λέξεις των ανταγωνιστών σας
  • Δείγμα καμπάνιας
  • Πληκτρολόγηση στο Google
  • Η μακριά ουρά της αναζήτησης μας φέρνει πιο κοντά στον πελάτη
  • Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών
  • Google Keyword Planner
  • Neil Patel SEO Tools
  • Γίνετε χρήσιμοι και ευχάριστοι
  • Πώς επηρεάζεται η μηχανή αναζήτησης
  • Παροχή περιεχοµένου υψηλής ποιότητας
  • Σωστές πρακτικές για τη σύνταξη περιεχοµένου
  • Πώς επηρεάζεται η κατάταξη της google από τη χρηστικότητα και τη συμπεριφορά των επισκεπτών
  • Αξιολόγηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών
  • Δυνατότητα της μηχανής να μιμείται την ανθρώπινη αξιολόγηση
  • Ιστοσελίδα φιλική σε κινητά και τάμπλετ
  • Κερδίστε υψηλές θέσεις κατάταξης δημιουργώντας σπουδαίο περιεχόμενο
  • Γίνετε δημοφιλείς
  • Με ποιο τρόπο η google αξιολογεί τους συνδέσμους
  • Δημοτικότητα γενικού ενδιαφέροντος. Δημοτικότητα ειδικού ενδιαφέροντος
  • Δώστε μεγάλη σημασία στο κείμενο-άγκυρα
  • Να επιδιώκετε τη δημιουργία συνδέσμων καλής ποιότητας
  • Σύνδεσμοι προς κακόφημες ιστοσελίδες
  • Να δημιουργείτε συνεχώς νέους συνδέσμους
  • Αξιοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα
  • Βελτιστοποίηση καταχώρησης βίντεο για το YouTube
  • Τύποι Συνδέσμων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται από τους διαχειριστές των ιστοσελίδων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται κατόπιν δικής μας προτροπής
  • Δημιουργία Ποιοτικών Συνδέσμων
  • Εξετάστε πολλές συναφείς λέξεις κλειδιά. Αξιοποιήστε την εμπειρία των ανταγωνιστών σας
  • PageRank
  • Παράπλευρα οφέλη σε κίνηση λόγω της δημιουργίας συνδέσμων
  • Τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων
  • Συνεργασία με μπλόγκερ και κοινωνικά δίκτυα – Η δύναμη της κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα
  • Γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ζωτικής σημασίας για το οργανικό SEO
  • Τα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται πιο συχνά στις μηχανές αναζήτησης
  • Οι σύνδεσμοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξής σας στην αναζήτηση
  • Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης και μηχανές αναζήτησης
  • Influence marketing Τι είναι ένας influencer; Γιατί η εμπορική σας ταυτότητα χρειάζεται influencers ;
  • Σκεφτείτε το κοινό. Ποιος το κάνει
  • Τι χαρακτηρίζει έναν influencer για την εμπορική σας ταυτότητα
  • Παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Προβολή μπλόγκερ
  • Ενθαρρύνετε τη δημιουργία περιεχομένου
  • Επιβραβεύστε τους influencers
  • Τι είναι η μηχανική μάθηση; Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
  • Αλγόριθμοι και ο τρόπος που το Google κατατάσσει τα αποτελέσματα αναζήτησης;
  • Google Panda , Google Penguin , Google Hummingbird , Google Mobile , Google RankBrain , Google Medic , Google Bert , Google Core Updates
  • Κίνδυνοι: Google Penalty και αρνητικό SEO
  • Αποφύγετε το σπαμ και τη χειραγώγηση μηχανών αναζήτησης
  • Σπαμ προερχόμενο από μεμονωμένες σελίδες. Σπαμ προερχόμενο από ολόκληρους ιστότοπους
  • Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι τιμωρηθήκαμε με Google penalty
  • Αλγοριθμική Κύρωση. Κύρωση Χειρωνακτικής Εξέτασης
  • Πώς να απαλλαγείτε από κακής ποιότητας συνδέσμους. Πώς να ανακάμψετε από την τιμωρία
  • Αρνητική βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης (Negative Seo ) Τι είναι πραγματικά το negative SEO;
  • Negative SEO μακριά από την σελίδα. Negative SEO στην σελίδα
  • Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης
  • Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου. Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με RSS . Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με αρχείο κειμένου
  • Χρησιμοποιήστε το αρχείο robots.txt . Σωστές πρακτικές για το αρχείο robots.txt
  • Η μετα-ετικέτα robots , η ετικέτα Rel = «Nofollow» , η ετικέτα Rel = «canonical»
  • Αξιοποιήστε το Google Search Console – Δυνατότητες του Google Search Console. Ποια είναι η συνολική εικόνα του ιστοτόπου σας;
  • Τι ποσοστό της κίνησης προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης; Συνεισφορά των μηχανών αναζήτησης στην κίνηση
  • Με ποιές λέξεις κλειδιά βρίσκουν την ιστοσελίδα σας οι επισκέπτες;
  • Πόσοι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες;
  • Πόσες σελίδες δέχονται επισκέψεις μέσω της μηχανής αναζήτησης;
  • Θέση στα αποτελέσματα της κατάταξης
  • Λογισμικό ανάλυσης στοιχείων.Τα κατάλληλα εργαλεία για τη δουλειά

Μεθοδολογία

Το πρόγραμμα βασίζεται στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη διδασκαλία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ασύγχρονη – αυτόνομη μελέτη διδακτικού υλικού, χωρισμένου σε εννιά διδακτικές ενότητες διάρκειας 3 ημερών έκαστη.
To πρόγραμμα υποστηρίζεται με προαιρετικές δίωρες επεξηγηματικές διδασκαλίες μέσω της πλατφόρμας Zoom κατόπιν συνεννοήσεως με τον σπουδαστή.
Το υλικό προέρχεται από βιβλία και εγχειρίδια, στα οποία συγγραφείς είναι οι διδάσκοντες και αναρτάται διαρκώς ψηφιακό υλικό (pdf, doc, power point, video) και αναλυτικές σημειώσεις.

Αξιολόγηση - Προαπαιτούμενα

Για την επιτυχή πιστοποίηση SEO Specialist πραγματοποιούνται εξετάσεις με σαράντα (40) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής – multiple choice στις οποίες πρέπει να απαντήσετε με επιτυχία σε ποσοστό άνω του 70%. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα λάβετε βεβαίωση παρακολούθησης πιστοποιημένου προγράμματος σε επίπεδο Advanced από την ACTA, Τεχνοβλαστό του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

4.9/5 - (57 votes)