Threads. Το νέο “twitter” από την Meta ( facebook )
Πως το threads έρχεται να ανταγωνιστεί το twitter
Το Meta’s Threads είναι μια πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από την ομάδα Instagram της Meta και επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν σύντομες αναρτήσεις ή ενημερώσεις μήκους έως 500 χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων, φωτογραφιών ή βίντεο διάρκειας έως και 5 λεπτών
Αναπτύχθηκε ως άμεσος αντίπαλος του Twitter, το Threads είναι μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που βασίζεται σε κείμενο, όπου οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν μηνύματα, καθώς και να κάνουν like, να απαντούν και να αναδημοσιεύουν μηνύματα άλλων ανθρώπων. Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήριά τους στο Instagram.
Το Threads by Meta διαφοροποιείται από άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με διάφορους τρόπους:
- Επικεντρώνεται στο κείμενο: επιτρέποντας στους χρήστες να δημοσιεύουν σύντομες αναρτήσεις ή ενημερώσεις μήκους έως 500 χαρακτήρων.Αυτό το διαφοροποιεί από πλατφόρμες που δίνουν προτεραιότητα στο οπτικό περιεχόμενο, όπως το Instagram ή το TikTok.
- Ενσωμάτωση με το Instagram: Το Threads συνδέεται άμεσα με το Instagram, το οποίο ανήκει επίσης στη Meta. Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν στο Threads χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήριά τους στο Instagram. Αυτή η ενσωμάτωση επιτρέπει την απρόσκοπτη κοινή χρήση περιεχομένου μεταξύ των δύο πλατφορμών.
- Συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο: Το Threads δίνει έμφαση στις συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο και στις δημόσιες συζητήσεις. Οι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν σε δημόσιες συζητήσεις και να μοιράζονται ενημερώσεις κειμένου, προωθώντας τη δέσμευση και την αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες.
- Επικεντρώνεται στην απλότητα: Στόχος του Threads είναι να παρέχει μια απλή και απλοποιημένη εμπειρία χρήστη.. Η κύρια ροή της πλατφόρμας εμφανίζει αναρτήσεις, ή “νήματα”, από λογαριασμούς που ακολουθούν οι χρήστες. Αυτή η απλότητα τη διαφοροποιεί από πλατφόρμες με πιο σύνθετα χαρακτηριστικά και διεπαφές.
- Ανταγωνισμός με το Twitter: Το Threads τοποθετείται ως άμεσος ανταγωνιστής του Twitter. Προσφέρει μια παρόμοια εμπειρία συνομιλίας με βάση το κείμενο, επιτρέποντας στους χρήστες να δημοσιεύουν μηνύματα, να κάνουν like, να απαντούν και να αναδημοσιεύουν μηνύματα άλλων ανθρώπων. Αυτό τοποθετεί το Threads ως εναλλακτική λύση για τους χρήστες που προτιμούν μια πιο συνοπτική και επικεντρωμένη στο κείμενο εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν αποτέλεσε λοιπόν μια απρόσμενη εξέλιξη ότι το Twitter κατηγόρησε τη Meta ότι έκλεψε εμπορικά μυστικά για τη νέα εφαρμογή Threads. Ο δικηγόρος του Elon Musk, Alex Spiro, έστειλε επιστολή στη Meta, στην οποία αναφέρει ότι το Twitter είχε σοβαρές ανησυχίες ότι η Meta “έχει εμπλακεί σε συστηματική, εσκεμμένη και παράνομη υπεξαίρεση των εμπορικών μυστικών και άλλων πνευματικών δικαιωμάτων του Twitter. Μπορείτε να διαβάσετε σχετικό άρθρο εδώ
Σε απάντηση των ισχυρισμών, ο διευθυντής επικοινωνίας της Meta, Andy Stone, διευκρίνισε ότι κανένα μέλος της ομάδας μηχανικών του Threads δεν έχει καμία σχέση με το Twitter. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ
Παρόλα αυτά, το Twitter απείλησε με νομικές ενέργειες για την υποτιθέμενη κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και εμπορικών μυστικών . Η επιστολή του δικηγόρου του Twitter, Alex Spiro, ισχυρίζεται επίσης ότι πρώην υπάλληλοι του Twitter χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της εφαρμογής Threads όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ
Για να χρησιμοποιήσετε τα νήματα (threads) του Meta:
- Κατεβάστε την εφαρμογή: H εφαρμογή είναι διαθέσιμη τόσο σε συσκευές Android όσο και σε συσκευές iOS. Κατεβάστε και εγκαταστήστε την εφαρμογή από το αντίστοιχο κατάστημα εφαρμογών.
- Συνδεθείτε με το Instagram: Χρησιμοποιήστε τα διαπιστευτήριά σας στο Instagram για να συνδεθείτε στην εφαρμογή
- Δημιουργία προφίλ: Ρυθμίστε το προφίλ σας με εμφανιζόμενη εικόνα, όνομα χρήστη και βιογραφικό.
- Σύνταξη ανάρτησης: Γράψτε μια σύντομη ανάρτηση ή ενημερώστε έως και 500 χαρακτήρες. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε συνδέσμους, φωτογραφίες ή βίντεο διάρκειας έως 5 λεπτών
- Αλληλεπίδραση με άλλους: Περιηγηθείτε στην εφαρμογή για να βρείτε και να ακολουθήσετε άλλους χρήστες. Μου αρέσει, απαντήστε και αναδημοσιεύστε μηνύματα από άλλους χρήστες
- Συμμετοχή σε δημόσιες συνομιλίες: Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε δημόσιες συνομιλίες και να μοιράζονται ενημερώσεις κειμένου
Το Meta’s Threads στοχεύει να παρέχει μια απλή εμπειρία συνομιλίας που βασίζεται σε κείμενο, επιτρέποντας στους χρήστες να συνθέτουν και να μοιράζονται μηνύματα σε πραγματικό χρόνο
Για να δημιουργήσετε μια ανάρτηση στο Threads by Meta, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Ανοίξτε την εφαρμογή Threads: Ξεκινήστε την εφαρμογή Threads στην κινητή σας συσκευή.
- Συνδεθείτε με το Instagram: Χρησιμοποιήστε τα διαπιστευτήριά σας στο Instagram για να συνδεθείτε στην εφαρμογή Threads.
- Συνθέστε μια ανάρτηση: Κάντε κλικ στο κουμπί “Δημιουργία” / “Create” στο κάτω μέρος της οθόνης για να συντάξετε μια νέα ανάρτηση. Μπορείτε να γράψετε μια σύντομη ενημέρωση διάρκειας έως 500 χαρακτήρων και να συμπεριλάβετε συνδέσμους, φωτογραφίες ή βίντεο διάρκειας έως 5 λεπτών
- Προσθέστε πολυμέσα: Για να προσθέσετε μέσα στην ανάρτησή σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο της κάμερας ή του βίντεο στο κάτω μέρος της οθόνης. Μπορείτε να τραβήξετε μια νέα φωτογραφία ή βίντεο ή να επιλέξετε μια από το ρολό της κάμεράς σας
- Δημοσιεύστε την ενημέρωσή σας: Αφού γράψετε την ανάρτησή σας και προσθέσετε τυχόν πολυμέσα, κάντε κλικ στο κουμπί “Δημοσίευση” / “Post”για να δημοσιεύσετε την ενημέρωσή σαςΣημειώστε ότι μόλις δημοσιεύσετε ένα θέμα, δεν μπορείτε να το επεξεργαστείτε. Ωστόσο, μπορείτε να το διαγράψετε και να δημιουργήσετε ένα νέο, αν χρειαστεί.Επί του παρόντος, δεν είναι δυνατό επίσης να προγραμματίσετε αναρτήσεις στο Threads της Meta. Η πλατφόρμα δεν έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει εκ των προτέρων αναρτήσεις. Κάθε ανάρτηση δημοσιεύεται αμέσως μετά τη δημιουργία της. Ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον, καθώς η πλατφόρμα εξελίσσεται και προσθέτει συνεχώς νέες λειτουργίες.
Φυσικά αυτο αλλάζει και το πεδίο της διαφήμισης στο internet αφού η Meta αποσκοπεί να αυξήσει το κομμάτι της διαφημιστικής της πίτας που τώρα περιορίζεται στην διαφήμιση στο facebook καθώς και στην διαφήμιση στο instagram παίρνοντας ,όπως νομίζουμε είναι αντιληπτό σε όλες και όλους, και ένα κομμάτι της διαφημιστικής πίτας του Twitter.
Από την πλευρά μας σαν Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων έχουμε ξεκινήσει ήδη να ενσωματώσουμε την εφαρμογή στην ύλη μας στα σχετικά προγράμματα σπουδών μας που είναι τα ακόλουθα:
Σεμινάριo social media marketing
Web design σπουδές | Web Designer